17 Αυγ 2008

VIETΑTO FUMΑRΕ στο παράθυρο

Έκοψα εισιτήριο, έψαξα για το τραίνο μου, βρήκα το βαγόνι μου και μπήκα μέσα. Είχα το νούμερο
73 finestrino (παράθυρο)
Ωραία σκέφτηκα, θα κοιτώ και έξω
Έκατσα και σε λίγα λεπτά ξεκίνησε και τον τραίνο
Απέναντι με μεγάλα γράμματα


,με προωθούσε να τρώω τα νύχια μου νευρικά
Γύρισα την ματιά μου στο παράθυρο
παρακαλώντας την διαδρομή να με κάνει να ξεχάσω
Έξω έβλεπα τα κλασικά όπως παντού.

Δέντρα, χωράφια, σπίτια . Βαρετά
Ώσπου ξεκίνησε μια κατά συρροή από τούνελ
Όλα μαύρα έξω
Τι έμενε να βλέπω από το παράθυρο
;
Αυτόν που καθόταν απέναντι μου (αντανάκλαση)
Ένας γιαπωνέζος
Σε όλη σχεδόν την διαδρομή

-που ήταν τελικά τούνελ-
προσπαθούσα να καταλάβω πότε κοιμάται

και πότε όχι
Αυτά τα σχιστά τους μάτια
σε μπερδεύουν
Έτσι η διαδρομή μου καλύφτηκε όλη από μια μεγάλη απορία
Έφτασα στον προορισμό μου, και ακόμα δεν είχα καταλάβει
Κοιμόταν
ή όχι ;

Μήπως ξέρεις από γιαπωνέζους ;

12 περπατησαν:

Spy είπε...

Αν κοιμόταν πάντως με το ένα χέρι να κρατά ανοιχτό βιβλίο και το άλλο να ξύνει τον κρόταφό του, τι να πω;
Τον θαυμάζω!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Υποτιμάς την νοημοσύνη μου τώρα ; ή τις ικανότητες του ;
Έμαθα φεύγεις, καλά να περάσεις
Και εμείς στην γύρα είμαστε, αλλά μην έχεις τον νου σου δεν θα συναντηθούμε
Υποψιάζομαι προσωπικά, ότι ετοιμάζεις νέα μακέτα στο μπλοκ σου
Χμμμ….
Φτιάξε με !

brainwaves είπε...

Εγώ είμαι σχεδόν σίγουρος ότι ο τύπος ήταν εκπαιδευμένος κατάσκοπος και το θεματάκι με τα μάτια κουμπότρυπες είναι κόλπο!! Παιδιά, μη γελιόμαστε, ο τύπος ήταν ο spy μεταμφιεσμένος.

Spy, σε προκαλώ να αποκαλυφθείς...

Spy είπε...

Tην πατήσατε!!!
Δεν είμαι ο Γιαπωνέζος.
Eίμαι το βιβλίο!
(αλλά μην το πείτε πουθενά, ταξιδεύω ινγκόγνιτο, και τζάμπα...)

Aggelos Spyrou είπε...

Αφελής απορία.

Οι Γιαπωνέζοι δεν κοιμούνται ποτέ.

Μόνο δουλεύουν.

:)

wilma είπε...

απορία: το αν είναι ξύπνιος ή όχι ο γιαπωνέζος σε τι σας βοηθησε σε σχέση με το κάπνισμα? διότι αν βοηθά να το σκεφτώ κι εγώ. επίσης σε περίπτωση δημοψηφίσματος ή κλήρωσης με δώρα να απαντήσω: ΚΟΙΜΟΤΑΝ!

ΥΓ είναι δυνατόν να αποκαλείτε εαυτόν απατεώνες και να έχετε λεκτική επαλήθευση? μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια αγαπητοί μου!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Ξεκινώ από κάτω προς τα πάνω

wilma, κάθε φορά που λέω το νικ σου μου έρχεται η λέξη βλήμα (δεν φταίω) :P
Με χαρά διαπιστώνω και το πετυχες με το σπαθί σου (μιας και είναι όπλο χωρίς βλήματα) ότι δεν είσαι:)
Πάραυτα οι συνθήκες διαβίωσης και μάλιστα οι δικες μας που είναι Α’ κατηγορίας μας αναγκάζουν να είμαστε απατεώνες
Η λεπτομέρεια σε μας κάνει την διαφορά
Είμαστε "ειλικρινείς" απατεώνες

*[όλα είναι στο μυαλό, ακόμα και το κάπνισμα. Βρες κάτι να το ξεγελάς ή απλά σκέψου]
;)

Aggelos Spyrou, γύρισες επιτέλους !
Χόρτασες ύπνο, εκτός κι αν είσαι κινέζος

Spy, το βιβλίο είναι το δεύτερο πράγμα που με προβλημάτισε, αλλά δεν ήθελα να το πω, μην θεωρηθώ προβληματικός
Τι στο καλό βιβλίο είναι αυτό ;

Κατουρημένη ποδιά είπε...

εγώ νομίζω οτί μας μισούν. Με μισό μάτι μας κοιτάνε..

wilma είπε...

Δούλεψέ το λίγο αυτό με το βλήμα διότι δεν θέλω να βρεθώ στη δυσάρεστη θέση να εξηγώ ότι ναι μεν σε μένα μιλάει, αλλά δεν με βρίζει :)

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Εξηγήσεις, ανεφ λόγου είναι δικαιολογίες
Δεν στέκομαι σε κουβέντες, αλλά στον τρόπο σκέψης σου
Χαίρομαι που λαμβάνεις και απολαμβάνεις των άλλων
Είσαι ξεχωριστό άτομο και όλο εδώ το σύστημα είναι λίγο για να φάνει αυτό
Καλές βουτιές, άφοβα. Γυρίσαμε, αφού διασχίσαμε όλη την Σιθωνία
Το 2ο ποδάρι είναι όμορφο, αρκεί να ξέρεις που να πας

Ατίθασος ενήλικας είπε...

κατουρημένη ποδιά..
για να φτάσουν να μας μισούν κάποτε θα μας αγαπούσαν

που χάθηκες εσύ ; που απλώθηκες να στεγνώσεις ;
άντε, και κατουριέμαι!!

island είπε...

Διάβαζε με κλειστά μάτια. Έχουν αυτό το ζεν μέσα τους που δεν το έχουμε εμείς και δεν τους καταλαβαίνουμε...