27 Αυγ 2008

Achmed

πρώτο βίντεο


δεύτερο βίντεο


τρίτο βίντεο

7 περπατησαν:

Spy είπε...

Ε, όχι ρε φίλε!!!!!!
ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ !!!!

Έχω πεθάνει λέμε...
Δεν αντέχω άλλο...
Έχω κολλήσει στο blog σου εδώ και μισή ώρα και τα έχω δει από 8 φορές το καθένα.

ΕΛΕΟΣ!!!!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Μπες στο YouTube και βρες τα σκετσακια και με άλλες κούκλες που κάνει
Για αμερικανός, έχει πάρα πολύ καλό χιούμορ

Να γελάς βρε, έτσι! Να γελάς για να μην σε γελανε ;)

island είπε...

Ρε φίλε έπεσα κάτω στα γέλια. Έλεος. Πολύ καλή σάτιρα ο τυπάς. Δεν πίστευα ότι υπάρχουν εγγαστρίμυθοι μέχρι σήμερα. Καταπληκτικός ο τύπος μιλάμε. Θα μπω να δω και άλλα. Έτσι μιας και μιλάμε για αστεία πάρε και ένα δωράκι

Ατίθασος ενήλικας είπε...

χαχαχα, καλό
Στημένο ;

brainwaves είπε...

Ρε απατεώνες, τι γ@μ@το νταλαβέρι μας φέρατε;;

Έγινα fan του Ach(χλέπα)med!!! Άψογος ο τύπος! Και ο νεκρός του!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Ησυχία παρακαλώ

Μόλις, εδω πριν από λίγο, το μυαλό μου είχε μια σκέψη!
Τα νταλαβέρια τελικά είναι το swinger στα ελληνικά
Ανάμεσα σε μυαλά και μάλιστα ανοιχτα
Δηλαδή, η εκσπερμάτωση του εγκεφάλου είναι η κορύφωση μας
Άρα, όταν εκσπερματώνει ο εγκέφαλος μας, λέμε μαλακιες
Και μαλακιες λέμε, όταν αφήνουμε τον εγκέφαλο μας ελεύθερο
… αποσύρομαι για 2 λεπτά στο μπαλκόνι
Δυο κυρίες τρακάρανε και … χα χα χα ,
Μου μυρίζει εκσπερμάτωση , χαχαχα… άκουσα :
«Έχω πάθει σοκ. Πάρτε τον δικηγόρο μου»

wilma είπε...

you killed me! είναι φανταστικό!
τι εγινε αποκάτω ? με τις κυρίες εννοώ