3 Αυγ 2008

EXport

Υπάρχουν επιχειρήσεις στην Ελλάδα που ενώ μπορούν να εξάγουν παρά πάνω από αυτό που τους έχουν ορίσει, δεν τους επιτρέπουν. Άρα αυτοί ή θα πρέπει να τους ακούσουν και να πετούν τον παρά πάνω κόπο τους ή να εξάγουν μουλωχτά στα μαύρα τα μεσάνυχτα τον κόπο τους τρέφοντας έτσι 6-7 οικογένειες και να τους λένε «απατεώνες»

5 περπατησαν:

Spy είπε...

Tώρα να πω ότι το κατάλαβα το post, ψέμματα θα είναι και εγώ είμαι καλό παιδί. Δεν μ' αρέσει να λέω ψέμματα. Kι επίσης εκτός από καλό παιδί είμαι και καλός βλάκας. H πάνω φωτογραφία που κολλάει;

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Μας έχουν στο χεσιμο
Και εσύ δεν το κατάλαβες κιόλας
Τα σέβη μου
:)

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Έλα να στο πω απλά
Πες πως έχεις ένα χωράφι και βγάζεις άδεια να βγάζεις ντομάτες
Να έχεις να μας πετάς- και σου λένε ε, σε αυτό το χωράφι λογικά θα βγάλεις 1.000τονους ντομάτα, έτσι γράφουμε και στην άδεια
κι εσένα τελικά το χωράφι βγάλει 2.000 τόνους γιατί είχε ποιο πολλές και καλές, δεν μπορείς το παραπάνω να το εξάγεις όπως τις άλλες
έτσι απλά, με αυτήν την λογική
είναι τόσο χαζό για να το καταλάβεις
χεστω

Spy είπε...

Σας ευχαριστώ για την ανάλυση. Aυτά βέβαια τα είχα καταλάβει. Δεν είμαι TOΣO βλάκας (ε, όχι και 100% αλλά λέμε τώρα...).

H ΦΩTOΓPAΦIA ΠOY KOΛAEI ME AYTA???

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Δεν κολλάμε Φώτο, αφίσες, ούτε ένσημα