28 Αυγ 2008

Εκτακτο νυχτερινό


Μια παρέα από τρείς φίλους περιμένουνε στο σταθμό Λαρίσης να φύγει το τρένο για Θεσσαλονίκη. Πλησιάζει ο ένας το γκισέ και βγάζει ένα εισιτήριο. Δίπλα τους ακριβώς είναι τρείς Τούρκοι που περιμένουνε κι αυτοί το ίδιο τρένο.

- Καλά πώς ταξιδέψει τρεις άνθρωπος με ένα εισιτήριο;, τους ρωτάει ο ένας που ήξερε λίγα Ελληνικά.

- Περίμενε και θα δείς, απαντάνε με ένα πονηρό χαμόγελο οι δικοί μας.

Πράγματι κάποια στιγμή ξεκινάει το τρένο και μετά από 10 λεπτά αρχίζει ο έλεγχος εισιτηρίων. Με το που το παίρνουνε χαμπάρι οι τρείς φίλοι, χώνονται μέσα σε μια τουαλέττα όλοι μαζί και λουφάζουν. Οταν έρχεται ο ελεγκτής και διαπιστώνει ότι η τουαλέττα είναι κλειδωμένη, χτυπάει τη πόρτα και φωνάζει: "Παρακαλώ έλεγχος εισιτηρίων!". Η πόρτα μισανοίγει, βγαίνει ένα χέρι και του δίνει το μοναδικό εισιτήριο.

Οι Τούρκοι που βλέπουν τη σκηνή κουφαίνονται. "Πολύ καλός κόλπος", παραδέχονται και αποφασίζουν να το κάνουνε κι αυτοί στην επιστροφή.

Οπως το περιμένατε, οι έξι καμπαλέρος συναντιώνται κατά σύμπτωση στο σταθμό της Θεσσαλονίκης για να γυρίσουνε Αθήνα. Πηγαίνει ο Τούρκος με τα σπαστά Ελληνικά και βγάζει ένα εισιτήριο για Αθήνα. Οι δικοί μας δεν βγάζουνε καθόλου εισιτήριο.

- Πώς ταξιδέψει όλοι οι άνθρωπος χωρίς εισιτήριο; απορεί ο Τούρκος.

- Θα δεις, θα δεις, του απαντάνε πάλι οι Ελληνες και όλοι μαζί ανεβαίνουνε στο τρένο που έχει έλθει στο μεταξύ.

Μόλις ανακοινώνεται από τα μεγάφωνα ο έλεγχος εισιτηρίων, κλείνονται οι τρείς Τούρκοι σε μια τουαλέττα και οι τρείς Ελληνες στη διπλανή και περιμένουνε. Σε δύο λεπτά βγαίνει ένας από τους τρεις φίλους μας και χτυπώντας τη πόρτα της τουαλέττας των Τούρκων, λέει με βαριά "επαγγελματική" φωνή:

- Παρακαλώ έλεγχος εισιτηρίων !

Αμέσως μισανοίγει η πόρτα και ο Ελληνας σαν κύριος παίρνει το εισιτήριο και γρήγορα γρήγορα ξαναχώνεται στην διπλανή τουαλέττα !!!


13 περπατησαν:

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Και μην ακούσω πάλι η Φώτο δεν κολαει… αει
Εγώ θέλω να ξεκολλούν, όχι να κολλούν, ωχ χου!

brainwaves είπε...

Αφενός κολλάει μια χαρά!
Αφετέρου είμαστε λαμόγια, πώς να το κάνουμε;
Αλλά στο επίμαχο τώρα, τι έγινε με τις κυρίες κάτω από το μπαλκόνι, για πες!! Έχω πάρει τα pop corn και περιμένω τη συνέχεια...!

aKanonisti είπε...

Ποιές κυρίες??
Ποιο μπαλκόνι???
Εχω χάσει επεισόδια????
Αισχος!!!!

Η φωτό κολλάει... (λέμε..γιατί είμαστε καλοί άνθρωποι)...
Το ανέκδοτο το ήξερα... κλαψ...

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Κάτω από το μπαλκόνι μαζευτήκαν όλοι μαζί με τις 2 κυρίες, οι γέροι από απέναντι μια οικογένεια Ρωσοποντιοι, ένα ανδρόγυνο από
τον Καναδά, οι Τσέχες! πάνω στο μπαλκόνι απέναντι, τουρίστες που περνούσαν
Kι όλα αυτά μπροστά στο παρκινγκ το δικό μου
Δεν είχαμε διαλόγους πρωτότυπους και το αποτέλεσμα ήταν μόνο φασαρία πολύ!
Έμενε να κάνω μια κίνηση σωτηρίας
κατέβηκα, ζήτησα να πάνε τα αμάξια τους παραπέρα, σε μια αλάνα,
(μιας και το χτύπημα ήταν λίγο και συμφώνησαν να μην έρθει η αστυνομία)
γιατί ήθελα να βγάλω το αμάξι μου
Έφυγαν, το έβγαλα, πήγα μια βόλτα και όταν γύρισα, ήταν όλα ήρεμα
Ε, έβαλα κι εγώ να πιω ένα ποτό στο μπαλκόνι, κι ακόμα ένα, κι άλλο ένα, κι ένα ακόμα και τέλος, και ένα πριν το τέλος, και ….

sloboda είπε...

καλό το αστειάκι απατεωνάκο...γειά σας!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Απατεωνακο ;
Όπως λέμε Γιάννης- Γιαννάκης ή Μαργαρίτα- Ρίτα ;
Για να ξέρουμε και τι λέμε

Ατίθασος ενήλικας είπε...

aKanonisti, μαναράκι μου εσύ !
εκτός κι αν είσαι μανάρα ;
ή μήπως είσαι … χαχαχα , καλά δεν το λέω
γμτ, ξέχασα όμως τι ήθελα να σου πω
χα χα χα, δεν έχω τον θεό μου
έλεος, που έμπλεξα μαζί σας και έχω χάσει τον ειρμό μου, καθάρματα!!

wilma είπε...

Μπράβο βρε brainwaves γιατί εμένα με ξέχασε στο προηγούμενο επεισόδιο και δεν μου απάντησε! (με τις κυρίες εννοώ).

Τους κακόμοιρους τους Τούρκουυυυυς!

wilma είπε...

επίσης μια απορία: αφού η ακανόνιστη δεν έγραψε κάτι, που αναφέρεσθε? ναι κυρίες και κύριοι απατεώνες σε σας μιλώ με τα 7 συν 7κεφάλια (μούρλια θα είσαστε!).

εκτός κι αν έχω χάσει κάτι.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Γιατρέ, ανέλαβε!!


Και κανόνισε γρήγορα κι εκείνο το πάρτι
Πρέπει να στανιαρω λίγο το wilma μου
Γιατί την βλέπω να παίρνει το σασί της κλήση κι άντε να την ισιώσω μετά

wilma είπε...

A ναι έχει γράψει!
Γιατρέ ανέλαβε!

brainwaves είπε...

Wilma μου!!! Θα σε αναλάβω εγώ γιατί οι απατεώνες όπως είδες παρέδωσαν τα όπλα (εύκολα!!!!!).

Η akanonisti σχολίασε τρίτη κατά σειρά, αμέσως μετά από 'μένα.

Ε, τώρα κι εσύ μην περιμένεις κανόνες και σειρές προτεραιότητας σ' ένα blog απατεώνων, πιο ακανόνιστο κι απ' το akanoniston της akanonistis!!!

Τα λέω καλά απατεώνες;

Λοιπόν Wilma, όπως κατάλαβες πήρες κι εσύ πρόσκληση για το μεταμεσονύκτιο msn party που έρχεται..... σύντομα!

Θα βγουν σχετικές προκυρήξεις! Εχμ, ανακοινώσεις ήθελα να πω!!!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Άντε, άντε, αργούμε…εγώ σε αυτά είμαι μπαμ-μπαμ
και μπαμ!