30 Μαρ 2009

Lost Bodies

πάτα παν


Φτου, ρε πούστη μου λεω
Είναι κάτι μέρες που γυρίζω απ' το εργοστάσιο και καθόμουν και σκεφτόμουν:
τι σκατά καθόμασταν και φτιάχναμε εκεί πέρα, κάθε μέρα σωλήνες
χιλιάδες σωλήνες, σωλήνες δηλαδή να μπούμε μέσα...
τι σκατά θα τους κάνουμε τους σωλήνες;
τι στο διάολο θα τους κάνουμε τους σωλήνες;
τη θάλασσα θα κουβαλήσουμε με τους σωλήνες;
Πάω στο φαρμακοποιό, του λεω : "Ένα φάρμακο"
Μου λεει: "Σε σωληνάριο το θέλεις;
"Άκουσε να δεις φίλε αν νομίζεις ότι μου κάνεις πλάκα...
τι σκατά θα τους κάνουμε τους σωλήνες;
τι στο διάολο θα τους κάνουμε τους σωλήνες;
τη θάλασσα θα κουβαλήσουμε με τους σωλήνες;
Μου λεει ένας φίλος: "Χρειάζεσαι λίγη ξεκούραση
Κάνα ψαρεματάκι ίσως;
" Πάω στην παραλία μου λέει:"Τι θέλεις για δόλωμα; σκουλήκι ή σωλήνα;
"Κοίταξε να δεις φίλε... Αν νομίζετε όλοι σας ότι μου κάνετε πλάκα...
τι σκατά θα τους κάνουμε τους σωλήνες;
τι στο διάολο θα τους κάνουμε τους σωλήνες;
έχει πήξει το μάτι μας κάθε μέρα χιλιάδες σωλήνες!!
τι σκατά θα τους κάνουμε τους σωλήνες;
τι στο διάολο θα τους κάνουμε τους σωλήνες;
τη θάλασσα θα κουβαλήσουμε με τους σωλήνες;
Φτου, ρε πούστη μου λέω...

Στίχοι: Lost Bodies

16 περπατησαν:

gnostosagnostos είπε...

τι να πω εγω ρε απατεωνα που καθε μερα κολλαω σωληνες,χιλιαδες σωληνες?

dsquared είπε...

Εχετε εργοστασιο κυριε απατεωνα?

Ενα παντελονι σωληνα εχω μονο... τι να κλασω 8α μου πεις τωρα.

din

antinetrino είπε...

Ωραίο, είχε γέλιο :)
Έχω και την απάντηση για το που θα βάλουμε τόσους σωλήνες (?).... αλλά δεν την λέω......!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

γνωστος αγνωστος
Τι να πεις ;
Να πεις ένα τραγούδι


________
dsquared
Τι να κλάσεις φορώντας τον σωλήνα,.. σωστά
Άμα η γυναίκα δεν φοράει το L
(όνομα για παντελόνι τώρα αυτό(σωλήνας).μες στην μαλακία)

Εργοστάσιο δεν έχω, αλλά για το χαβαλέ αν θες ανοίγω ένα
χα χα χα ,
έχεις μια αθώα πονηρία-(οξύμωρο) ρε συ, χαχαχα
Kiss



___________
antinetrino
Μου θύμισες το ανέκδοτο ρε συ
Με τον τύπο που έλεγε στον φίλο του
τι πέρασε την νύχτα με τον μαύρο
που τον παρακολουθούσε
Βρε μέχρι που άρχισε να τρέχει ο δόλιος και ο μαύρος από πίσω
Κάνει την μαλακία όμως ο δικός σου
και μπαίνοντας σε ένα στενό για να του ξεφύγει, πέφτει σε αδιέξοδο
και …

(έλα ρε λέγε, τι και ;)


…και βγάζει έξω ρε μάγκα, μια ψωλή νααα!!!
Ευτυχώς με την έβαλε στον κώλο
Γιατί αν με βαρούσε με αυτήν στο κεφάλι θα με άφηνε στον τόπο
Θα με σκότωνε ρε!


_
*
Άσχετο.(χαχαχα) Αλλά το θυμήθηκα.
Έφαγα και ένα κόλλημα να το πω
Χαχαχαχα

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Με το ανέκδοτο αυτό δεν γελάς τώρα
Γελάς όταν, μετά από αυτό,
ακούσεις να σου λένε κάπου
σε μια κουβέντα
την λέξη «ευτυχώς»

tsaousa είπε...

Γιατί, τα παιδιά του σωλήνα πού τα βάζεις;

Η ζωή μου ένας σωλήνας
που δεν έχει τελειωμό
μήνας μπαίνει, βγαίνει μήνας
κι ο σωλήνας πάντα εδώ.

Αφιερωμένο.

thamnos είπε...

Ημουν στην πρώτη τους συναυλία στο Πεδίο Αρ. ξεκουρδίζανε τις κιθάρες για να πιάσουν τον ήχο!!!
Ολα τα τραγούδια τους είναι "φεύγα". Το τι κουτάκι μπύρα κ νεράτζι έπεσε δεν λέγεται!

Ωραία η δουλεία σου με τα bodies letters.
φτου ρε πούστη μου δουλειά, φτου ρε πούστη μου δουλειά...

island είπε...

pvc σωλήνες έχεις;

Ατίθασος ενήλικας είπε...

tsaousa
Νόμιζα θα πεις το άσμα:
“η ζωή μου όλη
είναι ένας σωλήνας
που δεν τον γουστάρω
κι όμως τον φουμάρω”

χα χα χα
Καζαντζίδης, σταθμός!

Αφιερωμένο επίσης



_______
thamnos
..φτου ρε πούστη μου δουλειά!
Δεν είναι δικη μου η δουλειά
Αυτά τα κάνει ο Spy , εγώ κάνω άλλα
αλλά δε σε λέω, γιατί είμαι κρυφό
ταλέντο
χαχαχα
άιντε, αβε!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

island
δοκιμαστικός σου κάνει ;

Aristodimos είπε...

Υπέροχο το ανεκδοτακι σου....

Φτου ρε πουστη ! ! !

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Aristodimos

Φτου ρε και σε σένα!

tsaousa είπε...

χαχαχαα!
Αψογο!

Spy είπε...

Εμένα γιατρέ μου, μου βούλωσε ο σωλήνας της λεκάνης (το σιφόνι ντε).
Τι να κάνω;

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Spy
Σε βλέπω να παίρνεις αναπνοές από τον κωλο
(όπως λέμε εμείς εδώ)

Γιατρός εγώ ;
Χλομό

thamnos είπε...

Αβε - ξήλωνε?
πες με, πες με...