28 Μαρ 2009

νύχτες αντοχής


Θα ήθελα να πάρω ένα σπρέι
και να μπω στο σπίτι
και να βάψω τους τοίχους μέσα
και να γίνουν σαν τους τοίχους απ’ έξω
έτσι ώστε να μοιάζει το μέσα με το έξω
και όσοι είναι έξω να μπουν μέσα
κι όταν μπουν μέσα να είναι έξω
και το σπίτι να βλέπει φάτσα στην θάλασσα
και η θάλασσα να βλέπει την δικη μας φάτσα
Να στρώνω τις πρωινές εφημερίδες,
φρέσκες ζεστές στο πάτωμα
και να κοιμάμαι πάνω στα νέα ,
στα ίδια και τα ίδια
και την επομένη εκεί να κατουράω
Θα ήθελα να σπάσω τα τζάμια
για να μπαίνει αέρας
να’ρχεται ο Βαρδάρης
και να με παίρνει μαζί του στα ταξίδια του
κάνοντας τις κουρτίνες μου πανιά
Να μου χαρίσουν κι έναν σκύλο
να σκύβουμε μαζί πάνω απ’ το ίδιο πιάτο φαί
ώστε να νιώθω το «μοιράζομαι»
να κουνώ κι εγώ την ουρά μου από χαρά
και το βράδυ να γαυγίζω δυνατά
τους κλέφτες
πριν τους δαγκώσω ,
πριν μου κλέψουν ότι θα ήθελα
-
απατεώνας Ν.

7 περπατησαν:

Spy είπε...

Ωραίο.
Πάρε κι ένα δωράκι.

antinetrino είπε...

Μ' αρέσει γιατί δεν έχει υποστεί επεξεργασία.... όπως σου ήρθε το έγραψες (τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε)


ΥΣ. Σε παρακαλώ… μην γαυγίζεις δυνατά τα βράδια!!! :)

tsaousa είπε...

Πολύ καλό, πραγματικά.
Και η μουσική επίσης.

dsquared είπε...

Γιατι να μην μοιραστεις με τους κλεφτες απο που θελουν και να γινετ φιλοι,

din

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Spy
Φέρε ένα δωράκι
Ωραίο!


___________
antinetrino
ακατέργαστο μπεσα


_______
tsaousa
εύγε, δίνεις βάση σε όλα
εσύ θα πας μπροστά (μαζί μου)


________
dsquared
din-dan-don
δεν κατάλαβα Χριστό

dsquared είπε...

Αυτος ηταν ο σκοπος μου, παλι τα εχεις τσουξει.

DIN-DRIGI DRIGI MANA MOY

wert01gf είπε...

Με τις ευχές μου!