25 Ιαν 2009

F.U.C.K. =

Στην αρχαία Αγγλία κάποιος δεν μπορούσε να κάνει σεξ εκτός και αν είχε την συγκατάθεση του Βασιλιά (εξαιρούνταν τα μέλη της βασιλικής οικογένειας).
Όποιοι ήθελαν να αποκτήσουν παιδί, έπαιρναν την συγκατάθεση του Βασιλιά και έτσι τους δινόταν μια μεταλλική πλάκα που κρεμούσαν στην πόρτα τους όταν έκαναν σεξ.
Η πλάκα έγραφε ότι διέπρατταν F.U.C.K. Δηλαδή "Fornication Under Consent of the King" (συνουσία υπό την συγκατάθεση του Βασιλιά).

11 περπατησαν:

island είπε...

Δηλαδή τώρα όταν κάνουμε σεξ θα πρέπει να το λέμε fuc;;;; Απαιτώ να επιστρέψει ο βασιλιάς πάραυτα...

Δήμητρα είπε...

ΛοΛ...σεξ μετά από άδεια....ΗΜΑΡΤΟΝ!!
Καλησπέρα!

Aggelos Spyrou είπε...

Ισχύει τώρα αυτό ή το έβγαλες απ' το μυαλό σου;

Σκέψου δηλαδή για να πηδήξεις να χρειάζεσαι έγκριση από τον Παπούλια...

kat. είπε...

κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς στα 28 του χρόνια..

wilma είπε...

Καλά το ήξερα αυτό! (εμ βέβαια όλες τις ξετσιπωσιές τις ξέρω, τίποτα σοβαρό δε λέω να μάθω).

wert01gf είπε...

Εγώ πάλι παίρνω άδεια από την τελευταία bud. Ο βασιλιάς είναι εδώ! Και είναι γυμνός.

thamnos είπε...

Ελά ρε συ, και μετά σκεφτόμαστε γιατί οι Αγγλοι γυαλίζουν τα πόμολα. :)

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Λοιπόν! Για να δούμε τι έχουμε εδώ

________
Island ,
Ναι! Να φάμε και με χρυσά κουτάλια
Όχι μόνο σεξ



_________
Μήτσενα ,
Μας βλέπω να το ξανά ζούμε κι εμείς
Η αντίστροφη μέτρηση άρχισε
Ξεκίνα φτιάχνε ταμπελάκι
Κουδουνάκια και μαλακίες εδώ δεν έχει , χα χα χα
(παλιό ανέκδοτο, ελπίζω να το ξέρεις)



________________
Aggelos Spyrou ,
Αν πιστεύεις ότι έχω μυαλό, τότε ίσως και να το έβγαλα από εκεί
Αν πάλι όχι, ψάξε απλά στο ιντερνέτ, στην αγγλική γλώσσα
Όμως , εμένα πάλι βέβαια, μου το σφύριξε ένα πουλάκι
Λες το πουλάκι να είχε σχέση με τον Παπούλια ;
χαχαχα, άντε βγάλε άκρη!



______
kat. ,
.. φαντάσου μετά από 10 χρόνια πόσα θα ξέρεις !
Άνετα θα γράφεις βιβλίο τότε
Ανυπομονώ!!!
Αχ, μόνο να ζω …

χαχαχαχα



_______
wilma ,
Μιλάς σοβαρά ;
.. και δεν σου φαίνεται
Λοιπόν, θα ήθελα φέτος στο μασκέ πάρτι που θα κάνουμε στην Εταιρία να ντυθείς πεταλούδα
Μετά θα σου μιλήσω σοβαρά και εσύ θα ξέρεις σοβαρά
Οκ ;



__________
wert01gf ,
Δεν ξέρω αν στο έχω πει ,
αλλά μετά την wilma στη λίστα με τις συμπάθειες είσαι στη 2η θέση
Μ’ αρέσει όπως τα λες!



_________
thamnos ,
Εμ! Δεν υπάρχει ενημέρωση και μας βάζουν όλο να σκεπτόμαστε
Α, να χαθούν από δω

wilma είπε...

Πάλι πεταλούδα?
Αχχχχ πάλι θα με πιάσει η μέση μου με το μπάλ μασκέ!

mahler76 είπε...

χαχαχα, ναι κάπου το έχω ξανακούσει αυτό.

konstantinos είπε...

Εγώ θέλω fornication με τη συγκατάθεση μονάχα της "φουρνικαζόμενης"!